Harald Nyborg kundeservice
Kundeservice
Kundeservice
Kære Kunde
Læs venligst nedenstående inden du kontakter os - det giver svar på mange spørgsmål og du undgår ventetid.
- Den aktuelle leveringstid fremgår af vores hjemmeside – se under den vare du har bestilt eller din ordrekvittering.
- Der kan af tekniske og juridiske årsager ikke tilføjes ekstra varer til en ordre.
- Ved manglende ordrekvittering – tjek venligst dit spamfilter.
- Ved manglende vare tjek venligst Track and Trace e-mail om der er sendt mere end et colli/pakke – afvent venligst 1 til 2 dage inden henvendelse.
- Tjek venligst om du har fået en e-mail vedr. forsinket levering på grund af restordre.
- Tjek på hjemmesiden om den/de varer du har bestilt er udsolgt og der er leveringstid.
- Alle vores priser er nettopriser og der ydes ikke yderligere rabat ved eventuel storkøb.
- Det er ikke muligt at reservere varer til afhentning i butikken.
- Der kan ikke bestilles varer online til afhentning i butikken.
Har du stadig spørgsmål kan du måske finde svar i vores Ofte stillede spørgsmål samt handelsbetingelser eller anvende en af nedenstående kontaktformularer.
Spørgsmål til kundeservice vil så vidt muligt blive besvaret på hverdage i tidsrummet 8.00 - 17.00. Henvendelser modtaget efter 17.00 vil først blive besvaret næstfølgende hverdag.
- For returnering af varer se afsnittet 'Fortrydelsesret' under handelsbetingelser
- For åbningstider i vores butikker, brug funktionen find butik