• Landsdækkende bytteservice
  • Fragt fra kr. 29,-

Retur- og fortrydelsesret

1. Hvordan sletter jeg min ordre?

Hvis du fortryder din bestilling, kan du kontakte kundeservice via formularen her.

I menuen vælges: Onlinehandel – Annullering af ordre. Annullering af bestilling er kun mulig, hvis vi har fået besked inden ordren er pakket og afsendt. Hvis pakken er afsendt se under "Returnering".

2. Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til en ordre, da vi ikke kan hæve et større beløb, end det, du allerede har godkendt ved bestillingen.

​​​​​​​Vil du slette din ordre og lave en ny med de ekstra varer på, kan du kontakte kundeservice via formularen her.

3. Jeg skal returnere min vare, hvad gør jeg?

Har du allerede modtaget varerne, kan du returnere dem i nærmeste butik eller sende dem retur til Harald Nyborg uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du vil udnytte din fortrydelsesret. Retur- og fortrydelsesskema skal udfyldes og sendes til kundeservice@harald-nyborg.dk. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 30 dage. Det er vigtigt, at forsendelsen forsynes med porto, som du selv skal betale. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Der er varer der i kraft af deres art, ikke kan returneres med normal post. Dette gælder f.eks. store TV, hvidevarer og andre produkter som pga. vægt/størrelse/indhold ikke accepteres som post eller pakke. Kontakt kundeservice via formularen her hvis du ønsker at, vi skal hjælpe med at booke en afhentning. Udgifterne for returnering af disse produkter, vil du selv skulle afholde og vil være svarende til beløbet for leveringen. Er varen købt under en fragtfri kampagne, vil der dog skulle betales en returfragt på kr. 399,00. Beløbet vil blive fratrukket dit købsbeløb. Reservedele og varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør” og ”sælges kun i webshop”, kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen.  ​​​​​​​

Du kan fortryde dit køb/returnere en vare ved at:

  • Afvise modtagelse af varen/undlade at afhente en forsendelse
  • Returnere varen i en af vores fysiske butikker – dette gælder dog ikke reservedele og vare mærket ”leveres direkte af leverandør” og ”sælges kun i webshop”.​​​​​​​
  • Sende varen retur til Harald Nyborg

Afviser du at modtage/undlader at afhente eller sender varen retur til os, skal du udfylde retur- og fortrydelsesskemaet og sende det til kundeservice@harald-nyborg.dk inden fortrydelsesfristen er udløbet.

4. Jeg vil gerne sende min vare retur, hvad gør jeg?

Varen sendes til:


Harald Nyborg A/S

Gammel Højmevej 30

5250 Odense SV


Returnering ved fortrydelse er for købers regning, fakturakopi skal vedlægges.

5. Skal jeg selv betale fragten, hvis jeg fortryder mit køb?

Ja, returfragt er for købers regning.

6. Kan jeg købe en returlabel?

Vi kan desværre ikke sælge en returlabel.

Ved store uhåndterlige varer kan vi booke en afhentning med Danske Fragtmænd, pris for afhentning vil være svarende til leveringsomkostningen, som bliver fratrukket ved returnering af købsbeløbet. Kontakt kundeservice via formularen her hvis du ønsker at, vi skal hjælpe med at booke en afhentning.

7. Kan jeg indlevere mit produkt i en af butikkerne?

Ja, hvis varen er helt ny og i uåbnet emballage. Dog kan reservedele og varer der er mærket "direkte levering fra leverandør" og "sælges kun i webshop",  desværre ikke returneres i butik. Se punkt 3 og 8

8. Kan jeg bytte en bestillingsvare, der er sendt direkte fra leverandøren, i en butik?

Varer der er mærket ”leveres direkte af leverandør”, kan desværre ikke returneres til butik, men kan kun sendes retur til Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30, 5250 Odense SV. Returnering er desværre ikke muligt ved henvendelse på adressen, men du kan kontakte kundeservice via formularen her, og vi kan hjælpe med at booke en afhentning af produktet. Du hæfter selv for returportoen, denne vil være svarende til beløbet for leveringen og vil blive fratrukket dit købsbeløb. Er varen købt under en fragtfri kampagne, vil der dog skulle betales en returfragt på kr. 399,00.

9. Hvornår og hvordan får jeg mine penge tilbage?

Vi lægger overførslen i vores system straks efter varen er modtaget retur og håndteret. Beløbet vil blive tilbageført til betalingskortet, der er benyttet ved bestillingen.

Har du stadig spørgsmål?
Hvis du ikke kan finde svaret her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice her.